سانیاسانیا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

sania

ناز ناز گلم

1391/6/17 15:26
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

نازی نازی گلم چند روز  دیگه چهار ماهت کامل میشه و پا میزای تو پنج ماهگی .
همش دستت رو میبری تو دهنت ،وقتی منم دستت را از دهنت بیرون میکشم ،جیغ میزنی{#emotions_dlg.e13}  پاهات رو بلا میبری و با دستهای کوچولوت پاهات رو میگیری و می خواهی ببری تو دهنت  ،زبونت رو هم همش میاری بیرون ، چند روزی که خیلی مامان رو اذیت میکنی آخه شیر نمی خوری و بی تابی میکنی فردا میخوام ببرمت پیش پزشکت که ببینم ،آخه !چرا شیر نمی خوری ؟؟؟؟؟
از چند ماه پیش که متوجه شدم  ،شما حساسیت به پروتئین داری ، به دستور پزشک  پروتئین را از غذام حذف کردم ،عزیزم خیلی برات نگرانم ،امیدوارم هر چه  زودتر این حساسیتت بر طرف بشه .
                                      دوستت دارم مامانی   
!  
    
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرزانه
4 شهریور 91 2:17
چقدر تو شیرینی خانم خوشکله
منصوره
5 شهریور 91 21:49
قربون اون زبونت برم منتظر عکساتم زودباش
مونا
5 شهریور 91 23:08
خیلی دوست داشتنی هستی

ممنونم که به من سر میزنید من هم شما را دوست دارم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sania می باشد