سانیاسانیا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

sania

نگاه مهربون

1391/6/24 16:28
نویسنده : مامانی
481 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
شیزین کاری های سانیا
سانیا ،دختر گلم ،چند روزیه از خودت صدا در میاری ،اسمتو میشناسی وقتی صدات میکنند سرت را بر می گردانی و نگاه می کنی،وقتی که خوابیدی و بهت می گم بیا بغلم شونهاتو بلند می کنی ،منو کاملا می شناسی و وقتی می خوام بهت شیر بدم دست و پا می زنی و خودت را برام لوس میکنیماچ،  یکی از عروسکهات (سمت راستی)را که مامان فهیمه اسمش را گذاشته تانیا را خیلی دوست داری ،وقتی می زارم کنارت بهش نگاه می کنی و از خودت صدا در میاری، انگار که با عروسکت حرف میزنی ، برات یه سی دی ترانه های کودکانه خریدم،  وقتی صداش رو می شنوی ساکت  می شی و به تلویزیون خیره می شی وتصاویرش را نگاه می کنی .
دخترکم هر روز داری قشنگ تر و زیبا تر می شی،
چشمات خیلی مهربونهمژه ،
نگاهات رو دوست دارم ،خیلی زود داری بزرگ  میشی و باورم نمیشه که تو همون دختر کوچولویی هستی که می ترسیدم بغلت کنم،خیال باطل می دونم که این روزها
هم مثل یک چشم بهم زدن می گذره و برای خودت خانمی می شی .
من و بابا خیلی .....دوستت داریم.    تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرزانه وعمومیثم
7 مرداد 91 1:04
عاشق این عکست شدم جیگر
خاله فرزانه
4 شهریور 91 2:15
سانیا جون عزیزم از وقتی که از نزدیک دیدمت بغلت گرفتم عاشقت شدم جیگر حتی بعضی شبها خوابتو می بینم خوشکل خانم
alik
4 شهریور 91 18:30
این عکست خیلی قشنگه


ممنون که به من سر میزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sania می باشد